Сторінки

неділя, 15 листопада 2009 р.

Оптиміст :)

"А ну-ка, улыбнись,
Не порть картину дня.
Скажи - ты оптимист?
Ответь мне твердо - "Да"!
Нет ничего важней
Для всех и для тебя
Чтоб стали веселей
Печальные глаза"


Прокинулась я сьогодні з самим дурним настроєм. Чи то не з "тієї ноги" встала, чи то через купу думок, які не давали мені спати. То не важливо. Десь з годину я ходила і "бурчала" на все, що мені не подобалось, все падало з рук, нічого не могла зробити...

І вирішила я включити музичку - все одно якось веселіше буде. Почувши позитивні мотиви пісні "Оптиміст", я подумала - а взагалі-то не так вже й все негативно. І чого я ходжу як ота хмара? Адже все, що в нас, здається, погано, ми зазвичай "накручуємо" собі самі. Звичайно, є ситуації, які дійсно "вимагають" від нас певних переживань, негативних думок. Бо так склалися обставини. Всяке буває.

Але в більшості випадків поганий настрій ми створюємо собі самі. Накручуємо себе, накручуємо. А насправді може й нічого не відбуватися. Просто ми робимо, наприклад, неправильні висновки. Чи не виспалися. Чи просто нам хочеться "понити", "поскиглити", подумати, як все неправильно і просто "скласти" руки. Чи втупитися в "закриті" двері і не бачити "відкритих" дверей, які нам відчиняє доля. І хто в тому винен? Ми ж самі.

А чи не краще оцінити ситуацію з позитивної сторони? Чи не краще не занциклюватися на негараздах? Чи не краще йти впевнено далі? Чи не краще діяти і радіти життю?
Головне - не зриватися в такі моменти на близьких людях. Адже вони єдині, хто поруч у дійсно важку хвилину.

І взагалі - як тільки починає здаватись, що щось йде не так, ПОСМІХНІТЬСЯ! Це перший крок до взаєморозуміння в першу чергу з собою. Не "скигліть". Бо негативу і так забагато в нашому житті.
Все має бути добре! Бо по іншому просто бути не може :)

Немає коментарів:

Дописати коментар