Сторінки

четвер, 5 листопада 2009 р.

Je suis malade...



Дуже щире відео. Не знаю, хто написав цю пісню, але співається вона з таким болем, що не проникнутися не можна...
Згадала, як колись в програвачі на повторі стояла ця пісня геніальної Lara Fabian - "Je suis malade" (Я - хвора (як я розумію, "хвора" - в значенні "божевільна від кохання"). Не розумію чому, але так і тягне знов поставити її на повтор. Тільки разом з другою піснею, зовсім їй паралельною - також Lara Fabian "Je t'aime" (Я тебе кохаю)....
Що зі мною відбувається я знов не розумію....
Дуже хочеться просто сидіти і витирати підступні сльози, які комом стоять в мене десь там всередині...
Знов зірвалась.... Ненавиджу себе за це...

(Приводжу переклад пісні "Je suis malade" (я просто переклала, воно вийшло нескладно, але хоча б зрозуміло, про що йдеться у пісні...):

Я більше не мрію,
я більше не палю
У мене більше немає минулого.
Я огидна без тебе
Я потворна без тебе
Я як сирітка в притулку, коли без тебе.
Я більше не хочу жити,
Моє життя зупиняється,
Коли ти ідеш.
В мені немає більше життя
І навіть моє ліжко
Перетворюється на перон вокзалу
Коли ти ідеш...

Приспів:
Я - хвора
Абсолютно хвора
Як тоді, коли мати йшла вечорами,
Залишаючи мене з моїм відчаєм.
Я - хвора
Абсолютно хвора
Ти приходиш невідомо коли
І йдеш невідомо куди
І скоро вже два роки
Як тобі наплювати...

Як до скелі
Як до гріха
Я прив'язана до тебе.
Я змучена
Я втомилася прикидатися щасливою.
Я ночами п'ю безперервно
Але все віскі
Для мене на один смак.
І всі кораблі пливуть під твоїм прапором
Я не знаю, куди йти
Ти всюди...

Приспів:
Я - хвора
Абсолютно хвора
Я проливаю кров в твоє тіло.
Я як мертвий птах, коли ти спиш .
Я - хвора
Абсолютно хвора
Ти позбавив мене моїх пісень
Ти забрав всі мої слова
Але у мене був талант... до тебе...

Ця любов вбиває мене
Якщо так піде далі,
Я здохну одна
Біля свого радіо,
Як ідіотка,
Слухаючи свій голос,
Який буде співати:

Приспів:
Я - хвора
Абсолютно хвора
Як тоді, коли мати йшла вечорами,
Залишаючи мене з моїм відчаєм.
Я - хвора
Це так, я хвора
Ти позбавив мене моїх пісень
Ти забрав всі мої слова
І у мене абсолютно хворе серце
В оточенні барикад - Ти чуєш?
Я - хвора!!!!!

7 коментарів: