Сторінки

четвер, 5 серпня 2010 р.

Я - така, як є!

Я - така як є. З усіма недоліками і перевагами.
Я не схожа на модель, але це на краще - більша вірогідність того, що всіляки маньяки до мене не причепляться :)
Я не відношусь до категорії дівчат, для яких зламаний ніготь чи ненафарбоване обличчя зранку - катастрофа.
Я не люблю каблуки, хоч і маю маленький зріст.
Я люблю джинси, широкі футболки і штани - бо в них зручно ходити вдома.
Я не збираюсь півгодини, щоб вийти в магазин, що знаходиться через дорогу від дому.
Я люблю готувати, але лише для когось, бо для себе я готувати лінуюсь :)
Я не люблю прасувати.
Я люблю слухати одну пісню тижнями, якщо вона відповідає моєму настрою.
Я люблю співати зранку на кухні, готуючи сніданок, люблю співати в ванні і всюди, де можна співати.
Я сильно хочу поцілувати одну людину, але досі цього не зробила.
Я люблю своїх друзів, і не переймаюсь з приводу того, що майже всі вони - хлопці.
Я вірю в дружбу.
Я вірю в кохання.
Я не люблю бути замкненою, хоча часто ховаюсь в свою "ракушку".
Я люблю сонце і теплий дощ.
Я вірю в те, що зможу подарувати людині, яка цього справді цього захоче, себе справжню.
Я не люблю грати в житті.
Я люблю посмішки, обійми і поцілунки.
Я ніколи не буду ідеалом. Бо я завжди буду залишатися собою.

1 коментар:

  1. Гарно сказано. Думаю, якщо людина дійсно тебе цінує, то саме такою, яка ти є, цінує тебе справжню,з усіма перевагами й недоліками.

    ВідповістиВидалити