Сторінки

понеділок, 17 серпня 2015 р.

Подорож з дитиною до року - міф чи реальність?

Дааавно я тут нічого не писала.... Якось зовсім з сином від рук відбилася) Напишу про відпочинок)

Поїхали ми нещодавно відпочивати в Одеську область на 10 днів (я, чоловік, син і сестра). Припекло мені на море з'їздити) Питання їхати чи не їхати не стояло, однозначно була готовність, але з ґрунтовною підготовкою і плануванням. Виділю основні тези)

1) Якщо стоїть питання «їхати чи не їхати» - не їхати. Тільки ви знаєте свого малюка, чоловіка / маму / сестру / або з ким там їдете.

2) Розподіл обов'язків. Я не сумніваюся в своєму чоловікові. Тому взагалі ніколи ні за що не переживаю) У нас було так - весь раціон я напланувала і розписала. Продукти максимально заморозили, заздалегідь нарізавши порційно. Залишалося тільки закидати в мультиварку, ну і картоплю іноді на суп або гарнір чистити) Я з малим вставала о 6-7 ранку, ми снідали і йшли на пляж. Тато наш відсипався, снідав, ставив суп і пюре для сина і приходив до нас. Після обіду йшли на пляж всі разом, по приходу малий укладався спати, а хтось із нас готував їсти. Кілька разів ставила йогурт. Якщо мені треба в туалет / поїсти / скупатися в морі - з сином був чоловік або сестра.

3) Житло. Ми їхали навмання в конкретне селище, але житло знайшли за півгодини. З усіма зручностями в кімнаті, кухня на першому поверсі. Відмінна тераса, де ми їли) У парі місць не хотіли приймати з маленькими дітьми (з нами їхали друзі з дитиною 2,5 років). Я подумки побажала їм горіти в пеклі))) Але краще, звичайно, бронювати. Ми взяли кілька телефонів, так що наступного року (якщо поїдемо), будемо дзвонити заздалегідь.

4) Гігієна. Я не з тих мам, які стерилізують "все і вся". Я з тих «якщо дитина поїла з миски кота, значить це проблеми кота»))) Тобто, я адекватно ставлюся до того, що малий гулявся в піску майже весь час, що ми були на пляжі. Само собою, я стежила за тим, щоб син не тягнув руки до рота з піском / камінням / цигарками / використаними презервативами) У мене все в міру розумно. А то я тільки й чула на пляжі від мам з такими ж малюками: «не чіпай, сиди на покривалі, куди поліз, не лізь у пісок і т.д.»

5) "Мамські гаджети". Окремо виділю деякі:
- Дуже рятувала невелика сумка-холодильник з акумулятором холоду. Після ранкового сну малий у мене їсть йогурт, так його було дуже зручно брати на пляж (а після обіду сирок). Також він рятував, поки ми їхали в машині.
Ерго-рюкзак. Мій маст хев. Я без нього не виживу))) Ми могли влаштовувати вечірні прогулянки вздовж берега моря, прогулятися в околицях (на візочку по грунтових дорогах не особливо поїдеш). Іноді носила малого на пляж, якщо не планувався сон на пляжі.
Рюкзак на плечі. Я його обожнюю. Це теж мій маст хев. Одягнув на плечі, навантажив туди купу всього - і вперед. Ми до свекрухи так їздимо - малого в ерго спереду, рюкзак ззаду і на маршрутку, щоб не пертися з візочком через пів міста.
«Дорожній стільчик». Погугліть, дуже класна річ. Прив'язується до стільця зі спинкою і прив'язує до нього дитину, тому стілець для годування ми не брали. Якби стільця з високою спинкою не було, годувала б у візочку. Нам такий пошили (купувати мене жаба задавила) Надалі планую придбати ще дорожній горщик.
Підігрівач. Хоч син і на грудному вигодовуванні, у мене він є) Дуже рятував, оскільки на кухні не було мікрохвильовки ... А підігріти пюре / кашу / компот - миле діло.
Легкий прогулянковий візочок. По піску він, що, геть не легкий, але у нас був відносно зручний спуск до моря, а від спуску я недовго перла малого - побачила вільне місце і впала) Ну і спав син в ній на пляжі. Вдалося навіть в Іллічівськ з'їздити погуляти на автобусі (ми не на своїй машині їхали) - візочок склав і перевіз.
Коротше, якщо є щось, що спрощує вам життя в буденності - все беріть на відпочинок.

6) Сон. Сон дитини - це святе. У нас немає режиму як такого, хоче спати - поклала, не хоче - не вкладаю. На ніч тільки намагаюся вкладати в один і той же час. Але якщо на вечірній прогулянці малий у мене в рюкзаку дрімав годинку, то лягав він не раніше 22-23 (зазвичай в 21).

7) Купання в морі. Так, наша дитина купалася в морі. Перші два дні без ентузіазму, потім звик і льопався, і сміявся у мене чи у чоловіка на руках. А на нас дивилися, як на нелюдів) Але у нас син з практично з народження купається у воді близько 30 градусів, повзає по леноліуму при відкритому балконі ну і взагалі на думку оточуючих завжди холодно одягнений. На пляжі тусувався якщо не в піску, то в невеликому басейні.

8) Здоров'я. Нам «пощастило» - у малого поліз черговий зуб, і два дні син температурив, не злазив з мене і нив. Нічого, пережили. Температуру збивали, якщо більше 38, він сам багато пив води, впоралися) І ще в мене аптечка була на пів сумки, але, на щастя, не знадобилася)

9) Позитивні емоції. Це найважливіше. На відпочинок же їдете, нє?)

В цілому ми залишилися задоволені, бо це дійсно був відпочинок для всіх)

Ніби все, наступний пост - про відпочинок у Карпатах)

Немає коментарів:

Дописати коментар