Сторінки

середа, 21 квітня 2010 р.

Про дотик. Дивні думки вголос. :)

Чи хтось колись задумувався, що в житті людини значить дотик?
Я задумалась. Мені здалось це дуже важливим.

Бо через дотик ми можемо відчути і зрозуміти людину.

Ще немовлям завдяки дотику матері ми починаємо розуміти, що таке ніжність і любов.

В дитинстві, тримаючи маму з татом за руки, ми починаємо розуміти, що таке підтримка.

Плачучи на плечі у близької людини і відчуваючи, як вона гладить вас по голові, м'яко перебираючи волоссям, ми починаємо розуміти що таке спічуття.

Сидячи поруч і випадково доторкнувшись до людини, яка тобі небайдужа, ми починаємо розуміти, що таке кохання.

Міцно обійнявшись з найкращим другом в найгірший момент свого життя, ми починаємо розуміти, що таке справжня дружба.

Відчувши впевнену руку друга у себе на плечі, ми починаємо розміти, що таке довіра.

І ще багато так можна писати і наводити приклади.

Я останнім часом помічаю, що кожен дотик до мене людини - це передача певної інформації, яка є важливою.
Через дотик я намагаюсь зрозуміти, що людина хоче сказати, що вона відчуває, в якому вона емоційному стані...
Це цікаво. І важко водночас...

Не бійтесь торкатись один одного. Обіймайте. Тримайте за руки. І намагайтесь зрозуміти...
Адже те, що ми можемо не сказати, ми можемо передати дотиком...


P.S. Останнім часом дуже полюбила обійми. Особливо з близькими мені людьми. Відчуваю себе захищеною і щасливою :)

Немає коментарів:

Дописати коментар