Сторінки

середа, 5 травня 2010 р.

Вибране з пісень. Майже як думки.

Те, що люблю. Те, що співаю. Те, що в серці...

Я люблю тільки тебе...

Каша на сніданок і каша в голові...

Уяви собі: разом будемо ми. Після осені довгих дощів, хуртовин, зими...

На червоне світло я втечу, не шукай. Майже непомітно - хай, хай. Я відкрила очі, ти мене не тримай. Я тебе не хочу - знай, знай, знай...

Я така, така як є, така, як маєш...

Забери меня к себе...

Повези туди, де природа сама, повези за місто, де асфальту нема, повези мене туди, де зелена трава, повези, повези, старенький трамвай...

Намалюю тобі зорі, що впадуть з небес вночі. І малюнок той складу, і в куточку підпишу, що ті зорі то є ти...

Чому ніхто із нас не перейшов межі? Бо ми не знали, що вона існує...

Він чекає на неї...

Не обіцяй назавжди, не обіцяй, навіщо? Де твоє-моє завтра? У скронях тільки вітер свище...

Я заблукав в собі шукаючи любов...

А ну-ка улыбнись! Не порть картину дня! Скажи - ты оптимист? Ответь мне твердо - "Да!"...

Подаруй мені мрію, щоб у небо злітати, подаруй мені радість, щоб від щастя кричати. Подаруй мені сонце, подаруй мені небо, подаруй мені мрію, мені більше не треба...

Мне нравится, что вы больны не мной. Мне нравится, что я больна не вами...

Відчуваю твоє тепло,погляд твій зупиняє час,забираєш мене у полон, та розлука очікує нас...

Tango mi amor tu me fais mal et mon sort est le bien qui me dévore,quand mon corps se tor..

Ти тільки Глюк, нестримний Глюк, ніхто не знає, як від тебе піти...

Життя без фальші та іллюзій. Палати вогнем, згорівши дотла. Де кожна наволоч лізе в душу. Та це існування, а не життя...

Я заспіваю й ти співай, прості слова запам’ятай: розслабся, не парся...

100% мила, 100% краля, ти на 100% незвичайна ляля...

Така, як ти, буває раз на все життя, і то із неба...

Ковбаска не шкодить знанням - ням, ням, ням, ням, ням, ням, ням!

Я можливо не буду, я можливо не хочу, я можливо не відпущу такого драйву зі своєї голови...

Але тобі вкрай не хочеться знати як мене звати...

Когда ты вернешься, всё будет иначе, а нам бы узнать друг друга, когда ты вернешься, а я не жена и даже не подруга. Когда ты вернешься, вернешься в наш город обетованный? Когда ты вернешься, такой невозможный и такой желанный?...

Ты пишешь смс. Ты не боишься? Ты знаешь, что будет дальше?..

Time to say goodbye...

3 коментарі:

  1. Доброго дня!

    Днями почув пісню і дуже сподобалася. Однак не знаю ні виконавця, ні її назви. Ось знайшов слова у Вашому блозі:
    "Подаруй мені мрію, щоб у небо злітати, подаруй мені радість, щоб від щастя кричати. Подаруй мені сонце, подаруй мені небо, подаруй мені мрію, мені більше не треба..."
    Підкажіть, будь-ласка, виконавця і назву пісні. Буду дуже вдячний. ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Пісня називається "Подаруй мені мрію", виконує гурт KofeIn. Якщо Ви є в контакті, її легко знайти по аудіо.

    ВідповістиВидалити
  3. Широ вдячний!
    Знайшов їх ось тут:
    http://rock.lviv.ua/?category=5&band=782

    ВідповістиВидалити