Сторінки

середа, 5 травня 2010 р.

Улюблене...

Добралася до своїх виписок. Захотілося поділитися. Бо це ж незрівнянний Еріх Марія Ремарк і його "Три товариші"...


"А загалом увечері хочеться, щоб хтось був поруч, правда ж?..."

"Я випустив її з рук, але щось у мені самому не відпускало її.."

"Скромність і сумлінність винагороджуються лише в романах..."

"Життя людське надто довге для любові. Просто-таки надто довге..."

"Любов - це чудова річ. Але одному з партнерів вона завше видається надто довгою. А тоді другий осамотніє, сяде та й витріщить очі. Витріщить, як божевільний..."


"Але ж без любові люди, власне кажучи, тільки мерці у відпустці, та й нічого більш..."

"найтяжча в світі хвороба - мислити..."

"Ти повинен міцно тримати мене в руках. Мені потрібен хтось, щоб мене міцно тримав. Інакше я впаду. Мені страшно..."

"Я мало розуміюсь на великих проблемах життя. Хіба тільки на чомусь гарному. Оцей бузок, наприклад, щасливить мене..."

"Кохання - це чудова річ, але воно псує характер..."

"- Я дуже поганий товариш, Роббі.
- Може й так. Але я не хочу мати жінку за товариша. Хочу мати кохану.
- А я й не кохана,-промурмотіла вона.
- Хто ж ти така?
- Не половина й не ціле. Так, фрагмент...
- А це найкраще. Це збуджує фантазію. Таких жінок люблять довіку. Стопроцентні жінки швидко надокучають.Повноцінні теж. А от фрагменти - ніколи..."

Немає коментарів:

Дописати коментар