Сторінки

вівторок, 20 жовтня 2009 р.

Життя кольорове!!!

"Life is good, Life is great, Life is unbelievable. Life is hard, Life is cruel, Life is so beautiful..."

Вчора одна людина сказала мені щось типу: "Наче звичайний будній день, а в тебе якісь емоції, неприродні для такого дня, звідки вони, навіщо, я починаю в таких випадках думати, що ти справді божевільна...". Неважливо, про яку ситуацію зараз йдеться, але ці слова змусили мене замислитися...
Ну і що, що день будній? Хіба ми маємо бачити тільки сірі кольори? Хіба ми тільки зрідка маємо жити на повну? Життя різнобарвне, безмежно цікаве, воно п'янить і манить своїми кольорами! А в руках людини так багато можливостей взяти пензля і розфарбувати своє життя за власним бажанням!

Але чомусь всі надають перевагу одному кольору. Адже так простіше. Неважко ж взяти одну фарбу і малювати нею до бескінечності. Так не виділяєшся з цієї сірої маси. Ніхто ж не думає, що ти трохи ненормальний.

Звичайно, якщо розфарбовувати все-все-все, то більш яскравими стають і емоції, почуття, переживання. Як позитивні, так і негативні. А негативні переносяться болючіше, бо вони ж не такі собі... сіренькі... А яскраві, сильні. Але ж позитиву все одно більше! І його настільки багато, що заради цього хочеться просто жити!!!
Хочеться жити заради яскравих почуттів, вражень, емоцій! Заради наповнення життя різними барвами!!!

І нехай про мене думають, що я трохи божевільна... Але я ЖИВУ!!!
Живу в такій дивній кольоровій філософії свого життя...

Немає коментарів:

Дописати коментар